صنعت جوشکاری هند

صنعت جوش هند به خوبی به اقتصاد ملی و پیشرفت صنعتی کمک کرده است. در انجام این کار، پیشرفت تکنولوژی عاملی کلیدی بوده است که صنعت را برای مواجهه با دوران پرتلاطم با اطمینان لازم آماده کرده است.

انجمن جوشکاری و بدنه های حرفه ای از طریق سمینارهای فنی منظم حرکت رو به جلو را تضمین کرده اند، که همچنین به محققان، جوان و نه چندان جوان کمک کرده است. . این تلاش ها رشد صنعتی را حفظ کرده است. یکی از محصولاتی که از مواد مختلف تولید می شود و کاربرد و مصارف گوناگونی دارد، سیم مفتول نازک می باشد.

از زمان آغاز به کار ما به زندگی بیش از 60000 متخصص جوشکاری را لمس کرده ایم. ما در مورد آموزش مهارت‌های جوشکاری و آموزش هر از گاهی از طریق پلتفرم‌های مختلف مانند مدرسه جوش، موسسه فناوری جوشکاری آدور – AIWT (1991-2011)، آکادمی جوشکاری آدور Pvt، به بحث و گفتگو ادامه دادیم.

از هند گرفته تا خاورمیانه و بسیاری از نقاط دیگر جهان، این جوشکاران و مهندسان گواهی بر کیفیت تئوری و آموزش عملی هستند که در بخش آموزشی ما کسب کرده‌اند.

مؤسسه‌های آموزش صنعتی (ITI) تأمین‌کننده‌ای تحت مدیریت/تنظیم دولتی برای آموزش حرفه‌ای هستند که به‌طور سنتی تا همین اواخر پایه اصلی بخش توسعه مهارت‌ها بوده و مراکز اصلی برای ارائه آموزش‌های حرفه‌ای در تجارت جوشکاری هستند. یک طناب از جنس فولاد  که به صورت خیلی مقاوم در هم بافته شده است سیم بکسل نازک نام دارد و در بسیاری از صنایع  کاربرد دارد.

1.با در نظر گرفتن سطوح فعلی عملکرد و فن‌آوری‌های تولیدی، معیارهای معلمان/مدرسان در ITI باید مورد بازنگری قرار گیرند تا ارائه آموزش حرفه‌ای مؤثر باشد. ماژول‌های «تربیت مربیان» ما مطمئناً به ایجاد یک گروه معلم مؤثرتر در ITI کمک خواهد کرد.

2. با توجه به گزارش NSDC در مورد الزامات مهارت در بخش آموزش و توسعه مهارت، تخمین زده می‌شود که مؤسسات آموزشی در حال توسعه با زیرساخت‌های صنعتی، سرمایه‌گذاری مورد نیاز مؤسسات آموزشی به‌ویژه برای مهارت‌های فنی و آموزش را کاهش می‌دهند. برنامه‌های ساختاریافته برای آموزش معلمان به‌ویژه در بخش فنی نیازمند توجه به صنعت است.  همونجور که در گذشته و تا به  امروز دیده ایم سیم مفتول روکش شده کاربردهای زیادی دارد که یکی از انها برای نگه داشتن و بستن یک چیزی استفاده می شد.

بخش آموزش جوشکاری آدور مشارکت دانش خود را برای مؤسسات، شرکت های آموزش حرفه ای و صنعت برای ایجاد نیروی انسانی ماهر برای تولید جوش با کیفیت جهانی ارائه می دهد. مشارکت دانش ما ارائه خواهد کرد:

بهترین کارگاه جوشکاری در کلاس – کاملاً مطابق با هنجارهای بهداشتی، ایمنی و محیطی است.
لوازم شامل انواع تجهیزات جوشکاری، غرفه های جوشکاری ارگونومیک و کاملا مجهز با پرده های محافظ، امکانات استخراج دود در هر غرفه، میز کار با گیره های نصب شده و کلیه لوازم و ابزار لازم می باشد.
طیف گسترده‌ای از ماژول‌های آموزشی مبتنی بر قابلیت استخدام، آزمایش‌شده، در سراسر طیف مهارت؛ از سطح ورودی گرفته تا جوشکارهای لوله تا ناظران و بازرسان جوش.
محتوای آموزشی جامع و مطالب ارائه شده که دانشکده می تواند برای یادگیری مؤثر داوطلبان از آن استفاده کند. این شامل اسناد دیجیتال و همچنین سخت است. کابل روکش‌دارآلومینیومی به منظور اجرای سیستم برق ساختمان، بسیار محبوب بوده و به مرور زمان در دنیا رواج پیدا کرده است.

3. برنامه درسی یک ساله فعلی تایید شده NCVT باید با یک ماژول کوتاه تکمیل شود تا دانش آموزان بتوانند حداقل مهارت های قابل اشتغال را همانطور که مورد نیاز صنعت است کسب کنند. ما یک ماژول خاص به نام – BASEWELD -2 ایجاد کرده‌ایم، که صنعت معتقد است پاس‌های ITI را قادر می‌سازد تا شایستگی خود را برای غنی‌سازی شغل بهبود بخشند.

  • منابع:
    1. Welding Education In India
  • تبلیغات:
    1. کشف مخزن جواهرات در تاج محل!
    2. تولید گوشی موبایل از چرم خالص
    3. فوتبالیست معروفی که قبل از شروع تمریناتش ارده می خورد!
    4. با استفاده از ضد یخ لک ها را از بین ببرید

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.